2010. május 17., hétfő

Újra itt

Fene a lusta fejembe, sosem jövök fel posztolni. De majd most.

Ezennel kijelentem, hogy ma van a második hét, hogy nem gyújtottam rá, és nem haltam bele. XD
Néha rámjön az inger, de erősebbre számítottam. Azonban mióta abbahagytam hörghurut szerű köhögés jött rám, 2 hete már hogy köpködöm a zöld trutyikat és nem akar elmúlni. A leszokás hátránya, gondolom most tisztul. Vettünk ivós gyógyszert, borzasztó az íze. Epres-gyógyszeres-ízű sűrű folyadék. Brrrrrrr. Nem érzem, hogy használna, még mindig ocsmányul köhögök.

A munkahelyen minden a megszokott kerékvágásban halad. Szopunk mint a torkosborz. XD LOL.
Szombatonként túlóra van a többieknek, ami persze nekem nem jár, mivel nekem nem szombaton van a szabadnapom. Eddig már volt vagy 6, szóval ennyi duplapénztől estem el. (Állítólag a vezír, Jimmy beígérte, hogy a négy magyarnak el lesz cserélve a szabadnapja). Most szombaton senki nem jött be túlórára csak én (mert alapból be kellett mennem) és a főnök (mert pénzéhes rib*c). SZóval engem odaállított Anita helyére. Anita egyszer megmutatta a papírmunkát, de ki az aki elsőre megjegyez 6 teleírandó angol szöveget? Senki szerintem. Szóval ott álltam egy vagon papírral, se segítőtárs, se raklap, az anyag ömlött. Modu az egyik indiai jött segíteni, aki már volt a helyemen, így tudtunk haladni. Előrerohantam tollért:
-Sandra, a papírok...
-Mi van? Mindent odatettem. - néz fel a főnök.
-De nincs tollam... - meg amúgy se tudom hogy mit írjak, de a fele se hatotta meg.
-HAZAMEGYEK, ELEGEM VAN. - kezdett ordítozni, szóval otthagytam.
Van neki egy főnöke, a Pius. Na, most oda mentem.
-Pius, nincs tollam.
Kivesz a zsebéből egy szép porcelános tollat, arany mintával.
-Nekem csak ez van, de ezt nem kapod meg. - Néztem rá okosan, majd a mellette álló minőségellenőrre, hogy most mi legyen. Az igen-igen ölögette a szemével a Piust, szóval
-Megyek az office-ba. - jelentettem ki és mentem.
-Nem. - mondta a délutános főnök.
-De...
-Most adtam a toast-nak egy tollat. - morogta. Akkor már majdnem sikítottam a dühtől.
-DE KÉT HELY VAN A FUCKING SORON AHOL ÍRNI KELL, ÉS MINDENKI OFFON VAN, KELL EGY TOLL VAGY NEM ÍROK EGY SORT SE. - erre mind a két főnök(délutános és éjszakás) nyújtott egy tollat. Elfogadtam, az éjszakásnak hagytam, hogy letaperolja a derekam meg a könyököm, mert perverz, aztán robogtam dolgozni.
Nagy vigyor, toll célra töltve, de nem tudtam mit írni, bámultam a nyamvadt papírt. Semmi nem jutott az eszembe, totál elfelejtettem mindent. XDDDD
Szóval...
-Mariaaaaaaa. Én szereztem tollat, de sajnos nem tudom pontosan hogy kell kitölteni a papírokat... - kiskutyaszemek, és a dagadt fekete minőségellenőr a hátamat dörzsölgetve már jött is segíteni.
Aztán megint. Aztán megint. Volt olyan papír, amit 4szer írtam meg. És szarul, mint ma kiderült. Megvitattam Anitával, hogy mit hova írtam, és kiderült, hogy sem Szandra a sorfőnök, sem Maria nem tudja a papírokat... így kérj segítséget, vazzeg. XD
A Szandra is odajött okoskodni, hogy ezt rosszul írtad, ( 6 sornyi kód T___T") írd újra (10 percig tartott). A raklap kezdési ideje helyett beíratta velem a zárási időt, mert a főnök így szereti. Hát nem. Fél éve van ilyen papír, és a főnök így még sose kapta meg. XDDDD Sztem totál hülyének tartanak a felső irodában. Minden papíromon volt valami szar.
Ja, és ami a csodás, negyed 6kor mentünk ki kajálni, a normális 3 óra helyett. O.o Éheztetés volt a plusz kínzás.

2 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy, hogy így bírod cigi nélkül. A munkahelyen kitartás!! Musztafával találkozol még? Vagy már másfele néz?

    VálaszTörlés
  2. XDDDD Musztafat leepitettem. Susek, a nepali gyerek... elorelepes... minden reggel mi visszuk haza a kocsinkkal. XD Ot es egy somaliai sracot. Jo haverok lettunk igy 4en, ennek nagy elonye hogy reggelente a visszapillantobol pont ralatok, mogottem ul, annyit bamulom amennyit csak akarom. gyonyoru.

    VálaszTörlés